måndag 29 november 2010

Go Bananas Julshow


Fira lilla Julafton varJe onsdag i december på Helenes Krog
GÅ TVÅ OCH BETALA FÖR EN - GÄLLER OM DU BOKAR VIA MIG!!!

1/12

Kodjo Akolor - P3 Morgonpasset
Janne Westerlund - DIF TV
Svenne Brundin - Juristen som blev rolig

8/12
Al Pitcher - Prisvinnande komiker från NZ
Jari Ruotsalainen - Bad boy från FIN
Martin Lagos - TV3 Comedy Fight Club

15/12
Jakob Öqvist - TV4 IDOL, Kanal 5 Vakna med Voice
Martin Lagos - Chiles finest
Svenne Brundin - Juristen som blev rolig

4 kommentarer:

  1. Detsamma till dig och din familj!! - Gott Nytt År!! Kram

    SvaraRadera
  2. Säger hej när jag kikar förbi :-)

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för din hälsning på min blogg!
    Roligt att du hittade mig, jag blev ju också nyfiken. Hittade dock tre sidor! Nu måste jag kika vidare...ser spännande ut!

    Tack för mig
    Therese

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Tack för din kommentar =)
    Vilken rolig presentation du har, den sticker verkligen ut. =)
    Kram Madeleine - Mitt hem & jag

    SvaraRadera